• Siłownik Pneumatyczny DGST-16-30-PA FESTO

Stan Nowy
3757.30
3757.30
szt. Do przechowalni
Opinie
Wysyłka w ciągu 5 dni
Cena przesyłki 0
Kurier GLS 0
Odbiór osobisty po przedpłacie 1
INPOST PACZKOMATY 24/7 8
Kurier DHL POP odbiór w punkcie 13
INPOST PACZKOMATY 24/7 15
Kurier DHL 25
Kurier DHL pobranie 30
Kurier GLS dłużyca 1,5 m. 30
Kurier GLS pobranie 35
Dostępność Mało
Waga 4.233 kg

Zamówienia na email: biuro@neronpila.pl

Zostaw telefon
Skok 30 mm
Regulowany zakres położenia końcowego/tylnego 21.5 mm
Średnica tłoka 16 mm
Tryb pracy jednostki napędowej Z płytka spinającą
Amortyzacja P: Elastyczne pierścienie / płytki amortyzacyjne z obu stron
Pozycja zabudowy Dowolna
Prowadzenie Prowadzenie na łożyskach kulkowych z zamkniętym obiegiem kulek
Konstrukcja Dwa tłoki
Z płytka spinającą
Tłoczyskowy
Wózek
Sygnalizacja położenia Przy pomocy czujników
Ciśnienie robocze MPa 0.1 ... 0.8 MPa
Ciśnienie robocze 1 ... 8 bar
Maks. prędkość 0.8 m/s
Powtarzalność <= 0,3 mm
Tryb pracy Dwustronnego działania
Medium robocze Sprężone powietrze wg ISO8573-1:2010 [7:4:4]
Uwagi odnośnie medium roboczego Możliwa praca na powietrzu olejonym (po rozpoczęciu olejenia jest ono wymagane przy dalszej pracy)
Klasa odporności na korozję CRC 1 – Niska odporność na korozję
Temperatura otoczenia -10 ... 60 °C
Długość amortyzacji 1 mm
Maks. siła Fy 860 N
Maks. siła Fz 860 N
Maks. moment Mx 11.3 Nm
Maks. moment My 7.5 Nm
Maks. moment Mz 7.5 Nm
Theoretical force at 0.6 MPa (6 bar, 87 psi), retracting 207 N
Theoretical force at 0.6 MPa (6 bar, 87 psi), advance 241 N
Przemieszczana masa własna 318 g
Waga produktu 592 g
Sposób montażu Przy pomocy otworów przelotowych
Przyłącza pneumatyczne M5
Uwaga dotycząca materiałów Nie zawierają miedzi i PTFE
Zgodne z RoHS
Materiał pokrywy Stop aluminium
Materiał uszczelnień HNBR
Materiał prowadnicy POM
TPE-E
Stal wysokostopowa
Materiał obudowy Stop aluminium
Materiał tłoczyska Stal wysokostopowa, nierdzewna
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie
  • Płatności

skypaybaner1(3).png