• Siłownik Pneumatyczny DGSL-10-40-PA FESTO

Stan Nowy
5857.00
5857.00
szt. Do przechowalni
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Opinie
Wysyłka w ciągu 5 dni
Cena przesyłki 13
Odbiór osobisty po przedpłacie 1
Kurier DHL POP odbiór w punkcie 13
INPOST PACZKOMATY 24/7 15
Kurier DHL 25
Kurier DHL pobranie 30
Dostępność Mało
Waga 4.233 kg

Zamówienia na email: biuro@neronpila.pl

Skok 80 mm
Regulowany zakres położenia końcowego/przedniego 50.5 mm
Regulowany zakres położenia końcowego/tylnego 49.5 mm
Średnica tłoka 25 mm
Tryb pracy jednostki napędowej Z płytka spinającą
Amortyzacja P: Elastyczne pierścienie / płytki amortyzacyjne z obu stron
Pozycja zabudowy Dowolna
Prowadzenie Prowadzenie na łożyskach kulkowych
Konstrukcja Z płytka spinającą
Tłok
Tłoczyskowy
Wózek
Sygnalizacja położenia Przy pomocy czujników
Ciśnienie robocze 1 ... 8 bar
Maks. prędkość 0.8 m/s
Powtarzalność 0,3 mm
Tryb pracy Dwustronnego działania
Medium robocze Sprężone powietrze wg ISO8573-1:2010 [7:4:4]
Uwagi odnośnie medium roboczego Możliwa praca na powietrzu olejonym (po rozpoczęciu olejenia jest ono wymagane przy dalszej pracy)
Klasa odporności na korozję CRC 0 – Brak odporności na korozję
Temperatura otoczenia 0 ... 60 °C
Maks. energia uderzenia w położeniach końcowych 0.45 Nm
Długość amortyzacji 1.2 mm
Maks. siła Fy 4032 N
Maks. siła Fz 4032 N
Maks. moment Mx 75 Nm
Maks. moment My 50 Nm
Maks. moment Mz 50 Nm
Theoretical force at 0.6 MPa (6 bar, 87 psi), retracting 247 N
Theoretical force at 0.6 MPa (6 bar, 87 psi), advance 295 N
Przemieszczana masa własna 998 g
Waga produktu 2459 g
Alternatywne przyłącza Patrz opis produktu
Sposób montażu Przy pomocy otworów przelotowych
Przyłącza pneumatyczne G1/8
Uwaga dotycząca materiałów Nie zawierają miedzi i PTFE
Zgodne z RoHS
Materiał pokrywy Stop aluminium
Materiał uszczelnień HNBR
Materiał obudowy Stop aluminium
Materiał tłoczyska Stal wysokostopowa, nierdzewna
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie
  • Płatności

skypaybaner1(3).png